Επίσημος Συνεργάτης

thriamvos

Που θα μας Βρείτε

maps

ΚSports Club
Ποσειδώνος 20 (νησάκι) - Ηλιούπολη
Τ.Κ. 16345
Τηλ.: 210 97.60.424 - 210 97.12.632

email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ΜΑΣΑΖ

DSC05191-webΤο Μασάζ χαλαρώνει τους μύες, βοηθά στην καλλίτερη κυκλοφορία του αίματος, διεγείρει το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα προσφέροντας μια αίσθηση χαλάρωσης και εσωτερικής ηρεμίας.

Επιπλέον, απαλύνει τον πόνο και αναζωογονεί την επιδερμίδα. Γενικά το Μασάζ βοηθά να επιτύχουμε την αίσθηση της σωματικής και πνευματικής ισορροπίας, που τόσο λείπει στον σύγχρονο άνθρωπο.

Μερικά είδη Μασάζ που προσφέρουμε είναι:

RELAXING MASSAGE: Συνδυασμός τεχνικών πίεσης και μάλαξης σε ολόκληρο το σώμα με στόχο τη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος, το ξεμπλοκάρισμα των μυών και την απαλλαγή από άγχος και συσσωρευμένη κούραση.

Στο Relaxing massage χρησιμοποιείται αμυγδαλέλαιο υψηλής ποιότητας που μπορεί να εμπλουτιστεί με αιθέρια έλαια της αρεσκείας σας.

  • Για το μέγιστο αποτέλεσμα συνιστάται η εκτέλεση 2-4 συνεδριών το μήνα.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΑΛΑΞΗ: Εξειδικευμένοι χειρισμοί μασάζ για προβλήματα μέσης, αυχένα, ώμων, γονάτων κλπ.

Στη θεραπευτική μάλαξη χρησιμοποιούνται λάδια & εκχυλίσματα βοτάνων, όπως Άρνικα με στόχο την αντιφλεγμονώδη & αναλγητική δράση. Το μασάζ εφαρμόζεται τοπικά στο πρόβλημα για άμεσο αποτέλεσμα ενώ μπορεί να συνδυαστεί θαυμάσια με Ρεφλεξολογία.

  • Ο αριθμός των απαιτούμενων συνεδριών εξαρτάται από το πρόβλημα, αλλά πολλές φορές 2 συνεδρίες είναι αρκετές.

ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΣΑΖ: Το μασάζ αυτό πρέπει να συνδυάζεται πάντα με άσκηση και προσεγμένη διατροφή, ενώ πρέπει να δίνεται μεγάλη σημασία στον αριθμό των συνεδριών και τη συχνότητα εκτέλεσης.

  • Από την μέθοδο αυτή μπορούν να επωφεληθούν και άντρες και γυναίκες είτε βρίσκονται σε αρχικό ή προχωρημένο στάδιο.

ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΣΑΖ: Το αθλητικό μασάζ απευθύνεται σε αθλητές που βρίσκονται σε περίοδο προετοιμασίας αγώνων, αλλά και σε αθλητές με σταθερή συχνότητα προπονήσεων.

Το είδος αυτό αποτελείται από μέτριας πίεσης χειρισμούς με σκοπό το ξεμπλοκάρισμα των μυών και την αύξηση της λεμφικής κυκλοφορίας με αποτέλεσμα την αποβολή του γαλακτικού οξέως που προκαλεί το μυϊκό κάματο.

  • Η μέθοδος αυτή είναι απαραίτητο να ακολουθηθεί πριν από σημαντικούς αγώνες.